FANDOM

Adolt Hitler (1780-195?) Amasra doğumlu Alman politikacı, siyasi lider, teorisyen, eski berlin belediye başkanı, eski yozgat 1. bölge 1. sıra (zaten tek bölge var) milletvekili, 900k yasuo oyuncusu, bilardo sevdalısı, çılgın bir hayalperest, gerçekçi bir prens, girişimci, ceo, bilim adamı (insanı, insanı pardon) ve devlet adamı (olm insanı diye düzeltin şunu şimdi üzerimize binecekler), yirminci yüzyılın en bilinen führeri (diktatör yazınca kızıyolar).

Hayatı

1780 yılında bi ara Amasra'da doğmuştur. İsminin anlamı mert, çevik, kuvvetli demektir, Adolf aynı zamanda sadece şubat aynının 4. pazarı ayder yaylasında açan bir çiçeğin ismidir. Daha sonra bi ara ailesiyle birlikte Almanya'ya çalışmaya gitmiştir. O ara lise yıllarında çok politikaya bulaşmıştır. Annesinin tüm uyarılarına rağmen solcularla takılmaya devam küçük Adolf, dönemin işçi partisine falan katılmıştır.

"herkes kendini kurtarır olan yine sana olur" ― hitler'in annesi[source]

Siyasi Hayatı

Adolf lise yıllarında katıldığı işçi partisinde akrabalarının da yardımıyla çok hızlı yükselmiş ve berlin belediye başkanlığına seçilmiştir. Fakat siyası hayatını çeşme, fışkiye, park, ot, böcek, twitter, okul tatili gibi şeylerle geçirmek istemediği için milletvekili olmayı kafasına koymuştur.

Kendisi parti içinde çok sevildiği için yozgat 1. sıra 1. bölge milletvekili olan Hans Gutenberg'in milletvekilliği düşürülmüş ve yerine Adolf getirilmiştir.

Askeri Hayatı

Adolf'un askeri hayatı başarılarla doludur. Kendisi die Runde (turan taktiğinin almcancası) taktiğinin mucididir. Ama tarzı ile ilgili verdiği önemli bir karar askeri hayatının sonunu getirmiştir.

Finansbank-in-umut-sarikaya-dan-aparti-reklami--i109033

hitlerin askeri hayatını bitiren hamlesi

Çılgın Bilim Adamı Hayatı ve Fikirleri

Deneyler

yapılan çılgın bir deneyin kareleri

İlkokulda okutulan nietzsi... nitzch... netszci.. nietzsche kitaplarından aklında kaldığı kadarıyla "übermensch"ı geliştirmek isteyen Adolf bu konu adına akla hayale sığmayacak deneyler yapmıştır. Bu deneylerden en önemlisi bir grup denek üzerinde yapılan "ders programını kutularına taşırmadan yazma" deneyidir.

Özlü Sözleri

213d1af396b8aeba1510bb1fc1c2da5a